piątek, 11 maja 2012

I'm sorry

Miałam być prowadzącą akademii na koniec roku, a skończyło się na tym, że mówię 2 zdania. Przykro mi. Może to błahe, ale naprawdę mnie to zabolało. Zawsze się stresuję podczas wystąpień i mam problemy z mikrofonem, ale mogli mi dać szansę, rzucić na głęboką wodę. Zamiast tego mam grać piosenkarkę, a przecież nie umiem śpiewać! O ile wcześniej, kiedy to R. miała nią być, to miało jakiś sens, bo potem występowała w piosence, a ja? Tępa idiotka z 3 "a" mówi 6 zdań, a ja 2. Jak nie dostanę za to pkt. dodatnich to ich zajebie. Prawie ryczę. Co się dzieje?!

2 komentarze:

  1. Pieprz to. Jesteś lepsza niż ta cała zgraja disco boyów i wymalowanych lalek. Lepsza niż świrnięci wychowawcy, którzy chcą wszystko mieć idealnie przygotowane. W ramach pocieszenia zapraszam Cię na kaloryczną czekoladę do picia z bitą śmietaną na wierzchu. :D
    Hej, jak masz na pierwsze imię?

    OdpowiedzUsuń