środa, 2 maja 2012

questions and answers

Jest mi niezmiernie miło, że zaproszono mnie do zabawy w pytania i odpowiedzi. 
No to zaczynam! W końcu chwila relaksu po tylu godzinach pracy się przyda.

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
W sumie to nic, po prostu kiedyś postanowiłam schudnąć i opisywać tu swoje ćwiczenia, jedzenie itp., później jednak przerwałam dietę, a blog pozostał i zmienił treść.
2. Kim chcesz być w przyszłości?
Uuu, trudne pytanie, serio. Chyba najbardziej psychologiem, poczułam, że ludzki umysł i jego zagadki mnie fascynują, więc to byłaby moja praca marzeń. A jak nie psycholog to może weterynarz bądź jakaś praca po kognitywistyce lub rachunkowości.
3. Jeśli wymarzone wakacje, to gdzie?
Nad morzem. Fajnie byłoby odwiedzić Grecję lub Chorwację, poleżeć pod palmami i popijać drinki. 
4. Morze czy góry?
Odp. wyżej. :) W sumie gdyby nie moje kompleksy to kochałabym morze na 100%, a tak tylko na 75%.
5. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Sieciówki lub bazarek.
6. Wolisz chodzić w spodniach czy spódnicy/sukience?
Lubię nosić sukienki i rurki. Ogólnie kobiecość w każdym calu!
7. Ulubiona gwiazda (piosenkarz/piosenkarka, aktor/aktorka)?
Piosenkarz - Damien Rice, piosenkarka - Sharon den Adel, aktor - Johnny Deep, aktorka - Jessica Alba
8. Ideał mężczyzny?
Wysoki, wysportowany brunet z magicznym uśmiechem. Szarmancki, zabawny, pewny siebie, uwodzicielski, wierny.
9. Jaka piosenka najlepiej opisuje Twoje obecne życie?
Myslovitz - długość dźwięku samotności
10. Wygrałaś randkę z gwiazdą. Chciałabyś, żeby to był?
Wstydziłabym się iść na randkę z gwiazdą. Jestem zbyt nieśmiała, ale takim Johnny'm Deep'em to bym nie pogardziła. 
11. Ulubiony kolor?
Turkus - ogólnie, róż - na paznokciach.

4 komentarze: