wtorek, 31 stycznia 2012

cacao

Właśnie sączę kakao. Mmm, moje ulubione!
A. ze mną siedział. Uświadomiłam sobie wtedy jaką jestem szczęściarą, że ktoś mnie ciągle zaczepia! Muszę docenić to, co mam, bo jest tego sporo.
Chciałabym mieć chłopaka, bo boję się, że z czasem coraz trudniej będzie mi czuć się swobodnie z kimś sam na sam. Czuliście się tak kiedyś? Ech... życie.
Uwielbiam moją nauczycielkę od informatyki. Jest zabawna i ma dobre podejście do uczniów. Lubię, gdy nauczyciele nie są zgorzkniali i wyniośli, dzięki czemu potrafią traktować uczniów jak mądrych, młodych ludzi, z którymi można porozmawiać na każdy temat.
Pisząc to przypomniała mi się moja nauczycielka biologii i jej przerażenie w oczach, gdy D. rzucił mi plecak pod nogi, haha.
Uwielbiam moją szkołę!
PS: Zabiję tę kurwę! Jeeezu, no. Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego?

2 komentarze:

  1. mhm, u nas w szkole jest niewiele takich nauczycieli, a większość z nich to część żeńska. jedna z nich to moja wychowawczyni<3. ale mam farta, że mam taką "na luzie" wychowawczynię, nie? xdd
    zapraszam do mnie.;p

    OdpowiedzUsuń
  2. No! Moja to straszny zgred. ;/ :)

    OdpowiedzUsuń