poniedziałek, 16 maja 2011

tell me who is right

Kocham tę "grę". Haha, ogólnie Was kocham, Robaczki. Mam nadzieję, że Wam się uda! :*
Zjadłam drożdżówkę z dżemem i serem! Chyba zaczynam je lubić.
W szkole tylko wypiłam soczek, ale nie zmieniłam zbytnio swojego zachowania. Spokojnie, jutro też jest dzień. A poza tym niedługo kolonie, więc będę miała świetną okazję do zaprezentowania swojego nowego oblicza.
Więc wypełniona radością, uśmiechnięta, zabiorę się teraz do lekcji albo lekkiego leniuchowania na łóżku. Rozmawiam teraz, w końcu, więcej z moją przyjaciółką niż z K. i już nie jestem zazdrosna... Przynajmniej nie w złym tego słowa znaczeniu.
PS: Ałł! Rozwaliłam sobie nogę uderzając w szafę! Koniec z "tańczeniem" jazzu. :<  Umrę tu! Nawet nogi nie mogę na nic postawić, bo krwawi jak cholera!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz