niedziela, 1 maja 2011

Pope John Paul II

Piszę ten wpis po raz trzeci i mam nadzieję, że ostatni.
Aktualnie jest poniedziałek. Mam przerwę w pracy i czekając na herbatkę piszę do Was.
Cieszę się, że Karol Wojtyła został beatyfikowany. Prawdę mówiąc, byłam przekonana, że ma to się odbyć 2 maja, ale to nic. Ogólnie jakoś mnie to nie poruszyło, ale pamiętam czasy, kiedy tata słuchał Jana Pawła II w telewizji. To był, jest i zawsze będzie wielki człowiek, najlepszy papież i mam nadzieję wkrótce też święty.
Oglądałam x-factor'a! Te śpiewające dziewczyny w dogrywce powinny odpaść, wg mnie są do niczego! Kuba chyba oddał na nie swój głos jedynie po to, żeby Majka nie miała tylko jednej drużyny. Za sprawą mojego brata, zaczynam też nie lubić Michała Szpaka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz