środa, 11 maja 2011

better

Jest gorąco, parno i słonecznie. Kocham to!
W szkole ok. Zarówno z  moją przyjaciółką jak i z K. też. Na pierwszej przerwie czułam się okropnie, ale później miałam już fajny kontakt z laskami i żadnych spin.
Zazdroszczę mojej psiapsiółce maksymalnie... Ale trzymam kciuki, żeby jej się dobrze wiodło, haha. Ciekawe jak K. będzie się zachowywać za rok, jak nie będzie tu jej miłości. Nie wyobrażam jej sobie samej.
Ale dobra, cisza.... Chłopak R. teraz bardziej ze mną "gada" na facebook'u. Super, będę popularna i M. mnie zechce! Hurra! No i na dyskotece teraz na pewno ze mną zatańczą chłopcy moich koleżanek, bo jestem przyjaciółką ich dam serca, więc...
Pozytyw dla tego dnia. Wracamy do szczytu formy, panowie. :)
PS: Pozdrowienia dla mojej opalającej się na dworze siostry. Kocham Cię, szczególnie, że w niedziele lub sobotę organizujemy razem grilla.
PS nr 2: Dajcie już karty na kolonie!!!
A na zdjęciu Monica Cruz- dla mnie ładniejsza od swojej siostry, która nie wiedzieć czemu jest od niej bardziej znana. 

1 komentarz: