środa, 2 stycznia 2013

Płaczmy.

Przepłakałam pół nocy. Bo jestem brzydka, nie mam chłopaka, czuję się źle, nie jeżdżę na imprezy, jestem żałosna, lepiej by było gdyby mnie nie było i takie tam inne fajne refleksje. Nie polecam! Jest troszkę lepiej, muszę znieść mój stary rowerek stacjonarny ze strychu, może podczas ćwiczeń zapomnę o tym wszystkim, uwolnię endorfiny czy coś tam. Haha mam z biologii średnią 5,46, a od 5,50 jest szóstka. Taa, dostałam więc piątkę. Z matmy dostałam 6 z kartkówki, więc mam 5 na koniec i z historii 4 ze sprawdzianu i niby mam na koniec 5, ale to chyba pomyłka, bo ze średniej mi tak nie wychodzi... Kończę!

Bilans:
1,75 kubka herbaty z cukrem - 70 kcal
talerz bigosu + 2 kawałki chleba z masłem - 250 kcal + 186,2 kcal + 120 kcal
mandarynka - 30 kcal
Razem: 656,2
~~
Zamierzam jeszcze zjeść 2 mandarynki i kawałek chleba z masłem i jak się uda pojeździć.


soon! ♥

4 komentarze:

  1. mala troche wiecej wiary w siebie ;-* stan przed lustrem rano i powiedz 'jestem pewna swojego piekna' wyprostuj plecki i podnies glowe do gory i sie usmiechnij ;) wyglad zewnetrzny nigdy nie byl i nie bedzie priorytetem! najwazniejsze jest Twoje wnetrzne,
    brak faceta to nie koniec swiata, kazda z nas ma lepsze i gorsze dni - znam to z autopsji,
    ale grunt to pozytywne myslenie!
    zatem w najblizsza sobote odpicuj sie i sruuu na impreze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaaaaardzo za miłe słowa, przyznam szczerze, że mnie trochę pocieszyłaś. :) :*

      Usuń
    2. Nie ujęłabym tego lepiej. :) Także nie smuć się tak dużo i na zapas i miej trochę wiary w siebie. A z miłością to jest tak, że jak nie szukasz chłopaka, to sam się znajduje. W moim przypadku działa, co prawda na razie zwabiam tylko dziwaków, ale to już inny problem. :)

      Usuń
    3. Jesteście kochane! ♥

      Usuń