czwartek, 17 stycznia 2013

planning

Jutro znowu jadę do miasta. Mama będzie robić faworki z cukrem pudrem i może doda do nich trochę skórki pomarańczy.
Z okazji urodzin dostanę prezent w postaci lektury. Pojawi się też pewnie torcik i szampan. Byłam niesamowicie szczęśliwa, gdy moja siostra zapytała mnie jaką książkę chciałabym otrzymać. Uświadomiłam sobie, że kocham czytać i powiększenie mojej biblioteczki będzie dla mnie spełnieniem marzeń. Chciała wiedzieć czy wolałabym coś o psach, chemii, biologii czy po prostu coś "normalnego". Wybrałam ostatnią opcję, bo raczej nie przepadam za poradnikami/encyklopediami, ale wzruszyłam się, że M. rozszyfrowała szybko, co lubię. Nic dziwnego, w końcu cały czas latam po domu i albo mówię o psach (nawet najmniejszy ich ruch jest przeze mnie bacznie śledzony i spędzam z nimi masę czasu), albo chemii (non stop chodzę z podręcznikiem), albo biologii (jestem na profilu z rozszerzoną biologią i polskim, a od przyszłego roku przechodzę na chemię, żeby "wbić" na medycynę). Poza tym nieustannie męczę wszystkich o wizytę w bibliotece, a każdy wie, że jestem wyjątkowo oczytana. Siostrzyczko, masz u mnie plusa za spostrzegawczość!
Wizja urodzin przeraża mnie tylko pod względem klubu - chciałabym go odwiedzić, ale jak się nie uda to będę się martwić czy robić imprezkę dla przyjaciół w domu czy odpuścić. Znając mnie, gdy wizja udania się na imprezę nie wypali, udam chorą, bo nie będę miała pomysłu kogo zaprosić i co robić z gośćmi.
Jednak na razie się uśmiecham i wciąż czekam na wieści od K., który widzi się dziś z "moim" A. Oby coś wymyślili, bo jestem gotowa im nawet postawić połówkę, haha.
Buziaki!

4 komentarze:

  1. Chciałam wysłać mailem, ale mogę też tak. Jak obiecałam: http://i50.tinypic.com/21khs87.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam Ci podać... kinderlaura@wp.pl, gdybyś kiedyś coś chciała. :)ciekawy kolor, wygląda jakby się rozjaśniał ku dołowi. :D W sumie mam może z 10-15 cm krótsze od Twoich. :)

      Usuń
  2. Nie rozjaśniałam, one same się tak od słońca. :( Wolałabym żeby miały jednolity, ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę jak włosy mają taki niejednolity kolor. :)

      Usuń